Gestió de persones

Activitats

Eventuals d’estiu

Durant els mesos de juliol i agost hem contractat 23 eventuals d’estiu, és a dir, estudiants de diferents especialitats formatives. Amb aquesta iniciativa es pretén apropar els joves estudiants d’Andorra al món laboral perquè coneguin l’entorn de l’empresa i puguin conèixer quin pot ser el seu futur professional una vegada hagin acabat els estudis.

Acord amb l’Escola Especialitzada Nostra Senyora de Meritxell

Des del 1996, Andorra Telecom col·labora amb l’Escola Especialitzada Nostra Senyora de Meritxell per a la integració de persones discapacitades.

A través d’Agentas, el servei d’integració laboral de persones amb discapacitat, Andorra Telecom ha incorporat, durant el 2014, dues persones en la seva estructura professional.

Amb aquesta col·laboració pretenem promoure la integració laboral de les persones amb diferents discapacitats.

Inclusió d'una persona amb diversitat funcional

Durant el 2014 s’ha incorporat a Andorra Telecom una persona amb discapacitat física (cadira de rodes). Amb aquesta contractació pretenem promoure la integració laboral de les persones amb discapacitats físiques i problemes de mobilitat.

Fòrum estudiant-empresa

El divendres 16 d’abril de 2014, el Departament de Joventut del Govern d’Andorra va dur a terme el III Fòrum Estudiants-Empresa, en què Andorra Telecom va ser present. Aquest projecte pretén posar en contacte el teixit empresarial andorrà amb els nostres estudiants d’ensenyament superior, de batxillerat i formació professional.

Fòrum dels oficis

El 13 de maig de 2014, el Liceu Comte de Foix va organitzar el III Forum des Métiers, destinat als alumnes de 4ème, en què Andorra Telecom va ser present. Aquesta iniciativa s’inscriu dins el marc del programa “Descobrir els oficis i les formacions”.

Col·laboració Aula Taller de l’Escola Andorrana

Durant el 2014 Andorra Telecom i l’Escola Andorrana han iniciat una col·laboració amb el projecte “Aula Taller”, per tal d’integrar alumnes amb certes dificultats formatives dins l’àmbit laboral. Durant el 2014 s’ha incorporat una persona a Gestió de Persones en aquest projecte.

Desman

Andorra Telecom ha participat en l’edició del Desman 2014. Es tracta d’un esdeveniment europeu que reuneix equips d’empreses i institucions d’arreu d’Europa, durant quatre dies, en el decurs del qual es van dur a terme activitats d’esport i natura a banda i banda dels Pirineus.

Durant l’edició del Desman 2014, van participar en dos equips (12 persones) i es van assolir molt bons resultats. Aquest any, com a novetat hi havia dos nivells d’exigència diferents. Andorra Telecom ha participat en un equip a cada nivell i, per primera vegada, des que Andorra Telecom hi participa s’ha fet un equip format íntegrament per dones, el qual va guanyar en la classificació del Desman GR. L’altre equip va quedar segon, i va repetir la classificació de l’any anterior. Tot un èxit!!