Congressos i conferències

XIV Congrés Internacional de Viabilitat Hivernal

Andorra Telecom ha col·laborat com a partner tecnològic en aquest congrés organitzat pel Govern d’Andorra que s’ha celebrat en diversos emplaçaments del país del 4 al 7 de febrer.

Durant aquest dies unes 3.000 persones han visitat el pavelló firal del congrés i hi han participat unes 1.500 entre congressistes i persones vinculades a les empreses expositores.

Els participants representen més de 48 nacionalitats diferents. En el transcurs del congrés s’han organitzat 180 ponències, un rècord segons l’organització.

8è Congrés Mundial de Turisme de Neu i Muntanya

Els dies 9 i 10 d’abril, s’ha celebrat el 8è Congrés Mundial de Turisme de Neu i Muntanya. L’objectiu d’aquest congrés és crear una plataforma per als agents implicats per poder compartir la seva visió sobre com cal desenvolupar un enfocament estratègic i dur a terme accions per augmentar el potencial de les destinacions de muntanya per al turisme estival. L’organització ha estat a càrrec de: Comú d’Andorra la Vella, Govern d’Andorra i l’UNWTO.

El nostre CEO, el Sr. Jordi Nadal, ha participat com a moderador de la sessió de treball “El boom de les aplicacions mòbils per a activitats de natura i lleure”.

Andorra Telecom ha participat com a partner tecnològic del congrés.

Conferència del professor Josep Valor

El 14 d’abril la iniciativa ACTUA, a través d’Andorra Telecom, ha organitzat una conferència del prestigiós professor de sistemes d’informació d’IESE, el Sr. Josep Valor.

El títol de la conferència és: “Estratègies d’èxit o fracàs a l’era digital”.

Andorra Telecom ha estat el patrocinador únic de l’esdeveniment.

Segon SIMA 2014

El dia 7 de juny ha tingut lloc al Centre de Congressos la segona edició del SIMA (Simposi Internacional de Màrqueting d’Andorra).

En aquesta segona edició, el tema que s’ha debatut és l’E-Commerce + M-Commerce.

Andorra Telecom ha participat en aquest simposi amb una ponència relacionada amb l’e-health & home pel nostre analista de negocis, Jordi Celades.

Andorra Telecom ha estat un dels patrocinadors principals del simposi.

Primer Fòrum de Biotecnologia d’Andorra

L’Associació de Biotecnologia d’Andorra (ANDBIO) ha organitzat el 7 d’octubre aquest primer fòrum amb l’objectiu de convertir Andorra en una país de referència en el món de la biotecnologia i situar-nos en el mapa dels països que aposten per aquest sector. Aquest acte també pretén crear sinergies i col·laboracions per a construir una xarxa d’R+D.

En aquesta primera edició hi han participat 16 ponents i 150 congressistes dels EUA, França, Portugal, Espanya i Andorra.

Andorra Telecom ha estat un dels patrocinadors principals de l’esdeveniment.

Global Entrepreneurship Week Andorra

La Global Entrepreneurship Week és una plataforma que col·labora en la connexió de milions de persones que han tingut idees i les han convertit en empreses. La GEW és un moviment internacional que té com a objectiu promoure l’esperit emprenedor.

Andorra s’ha afegit a aquesta setmana, del 18 al 21 de novembre, amb diferents accions: conferències d’emprenedoria social, trobades amb joves emprenedors i ha comptat per a l’acte de cloenda amb el publicista mediàtic i escriptor, Risto Mejide, que ha participat amb la conferència al Centre de Congressos d’Andorra la Vella, “Éxito se escribe con A”.Andorra Telecom ha estat un dels patrocinadors principals d’aquesta setmana de l’emprenedoria a Andorra.