Patrocinis culturals

Campanya “Parlem català” del Servei de Política Lingüística

Un any més hem col·laborat amb la difusió de la campanya del Ministeri de Cultura “Parlem català”. Sota aquest eslògan, trobem una iniciativa amb la qual es pretén ajudar les persones perquè aprenguin la nostra llengua. Es tracta d’una manera no acadèmica d’ensenyar català, però engrescadora pel seu vessant més distès i, per tant, adequat per a aquelles persones que no es poden lligar a una acadèmia amb horaris poc flexibles.

Concert de l’11è aniversari de ràdio ser Andorra principat d’Andorra

Andorra Telecom patrocina el concert de l’11è aniversari que aquest any ha tingut l’actuació al Centre de Congressos de la cantant espanyola Tamara, i que s’ha celebrat el 20 de març. En aquesta edició, a través del patrocini d’Andorra Telecom, s’han convidat sis usuaris de la residència L’Albó a assistir al concert.

Andorra Telecom és un dels patrocinadors principals d’aquest esdeveniment.

Andorra Sax Festival

Els dies 6, 7, 8, 9 i 10 de maig s’ha celebrat l’Andorra Sax Festival 2014, un dels festivals més importants d’Europa que combina concerts, espectacles, master class, workshops i concursos.

Andorra Telecom participa com a partner tecnològic en aquest festival.

“Scalada” del Cirque du Soleil

Del 4 de juliol a l’1 d’agost ha tingut lloc a Andorra l’espectacle “Scalada” del Cirque du Soleil.

S’han realitzat 17 representacions gratuïtes d’uns 60 minuts de durada i hi han assistit més de 80.000 espectadors.

Andorra Telecom, com a partner tecnològic de l’organització, proveeix de diferents serveis de telefonia fixa, Internet i FTTH, i garanteix les comunicacions per al normal desenvolupament d’aquest important esdeveniment.

36a Fira d’Andorra la Vella

Els dies 24, 25 i 26 d’octubre Andorra Telecom ha participat en la 36a Fira d’Andorra la Vella amb un espai de 54m2 amb l’objectiu d’informar de:

• 4G
  • Apagada ADSL
  • Som Televisió, novetats

Com és habitual, els visitants al nostre estand han rebut tota la informació sobre aquests serveis a més de poder contractar qualsevol altre producte.